Label C Gedachtegoed2017-10-06T10:12:53+00:00

GEDACHTEGOED

LABEL C

Veel christelijke organisaties komen voort uit een rijke traditie van bevlogen mensen. Maar het bestaansrecht VANDAAG blijkt een taai vraagstuk. In onze 15-jarige geschiedenis hebben we een flink aantal christelijke organisaties terzijde mogen staan. Zorgaanbieders, scholen, denktanks, goede doelen en nog veel meer.

We hebben gemerkt dat de vragen die we stellen vanuit identiteitsmarketing een nieuwe dimensie krijgen voor christelijke organisaties. Ervaar je bijvoorbeeld een roeping? Hoe kijkt God naar het maatschappelijk vraagstuk dat je met jouw organisatie probeert op te lossen? Welk uniek aspect van Christus laat jouw organisatie zien?

We hebben ons arsenaal in de loop van de tijd zo aangepast dat het maximaal aansluit op christelijke organisaties. Ook in onze begeleiding gaan we anders te werk. Bijvoorbeeld door biddend onze afwegingen te maken en Gods bedoeling te zoeken, uitgaand van Zijn Woord.